Главная | Мой профиль | Выход | RSS | Регистрация | ВходСуббота, 28.06.2025, 08:39

Вас приветствует

учитель начальных классов

Нововасилевского УВК "Гармония"                 Фефелова Анжела Аркадьевна

Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [7]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Полезно знать

Главная » Статьи » Мои статьи

Увага, батьки! Зміни в оцінюванні навчальних досягнень учнів 2016

Шановні батьки! Пропоную Вам ознайомитись з деякими положеннями  щодо оцінювання навчальних досягнень наших дітей та окремими пунктами з методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи.

Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційною інформацією, доступною для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють).

Знято щомісячну оцінку за ведення зошитів. Цю практику було введено ще за радянських часів, проте жодних критеріїв цього оцінювання прописано не було.

 

НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ тематичні перевірки (контрольні роботи) тапідсумкове оцінювання за тему* з предметів:

• “Я у світі”;

• “Основи здоров’я”;

• “Трудове навчання”;

• “Образотворче мистецтво”;

• “Музичне мистецтво”;

• “Мистецтво”;

• “Фізична культура”;

• “Інформатика”.

 

2 КЛАС:

ВЕРБАЛЬНО можуть оцінюватися УСІ ПРЕДМЕТИ, але виключно за рішенням педагогічної ради навчального закладу;

ВЕРБАЛЬНО оцінюються ТАКІ предмети ІНВАРІАНТНОЇ (постійної) складової:

• «Інформатика»;

• «Музичне мистецтво»;

• «Образотворче мистецтво»;

• інтегрований курс «Мистецтво»;

• «Основи здоров’я»;

• «Фізична культура»;

• «Я у світі»;

• «Трудове навчання».

 

ЗА 12-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ здійснюється оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів ІНВАРІАНТНОЇ (постійної) складової, що належать до наступних освітніх галузей:

 • «Мова і література (мовний і літературний компоненти)»;

• «Математика»;

• «Природознавство».

 

 В орієнтовних  вимогах до оцінювання: “Українська мова” ЗНЯТО оцінювання КАЛІГРАФІЇ та зниження балів за ВИПРАВЛЕННЯ, натомість оцінюватимуть графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів), орфографію та пунктуацію.

ЗМІНЕНО ВИМОГИ норм оцінювання грамотності, вони стали більш лояльними.

ЗМЕНШЕНО кількість ПІДСУМКОВИХ РОБІТ. 2 КЛАС. БУЛО – 13, СТАЛО - 9:

 

В орієнтовних вимогах до оцінювання « Літературного читання» ЗНЯТО ОЦІНЮВАННЯ темпу читання. Кількісні показники темпу читання лишилися, але НАГОЛОШУЄТЬСЯ, що ці показники – орієнтир для розвитку темпу читання, а не для перевірки та оцінювання.

 

В орієнтовних вимогах до оцінювання “Математика” ЗНЯТО ВИМОГИ щодо відступання клітинок при оформлені письмових робіт (справа вчителя навчити дитину розміщувати роботу на площині, але точні критерії розміщення вилучено).

ЗМІНЕНО ВИМОГИ до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки  (на користь учня)

 

Ключові тези: методичні рекомендації до оновлених программ початкової школи

 

ПРІОРИТЕТ – використання компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів.

ДЛЯ ФОРМУВАННЯ І ПЕРЕВІРКИ предметних компетентностей вчитель має використовувати інтегровані задачі (спрямовані на застосування учнями  способів навчально-пізнавальної іяльності, знань, умінь і навичок для розв’язання певних задач у змодельованих життєвих ситуаціях).

ПРОПИСАНО основні зміни для 13 навчальних програм початкових класів.

НАГОЛОШЕНО, що не озвучуються в класі та на батьківських зборах результати навчальних досягнень учня/учениці (ця інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків (або осіб, які їх замінюють) і має відбуватися описово, з детальним поясненням успіхів і недоліків дитини та

доброзичливою допомогою).

РЕКОМЕНДОВАНО користуватись олівцем дітям у першому класі - зарішенням учителя, відповідно до рівня готовності дітей. НЕ РЕКОМЕНДОВАНО ( але не заборонено) вчителям користуватися червоною ручкою при перевірці письмових робіт в адаптаційному періоді (1 клас).Для виставлення оцінок в зошитах і щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя.

Надаються приклади компетентнісно-орієнтованих завдань та ессе.

 

ДЕТАЛЬНО ПРОПИСАНО вимоги щодо обсягу домашніх завдань:

• НЕДОПУСТИМИМ вважається перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою тощо.

• НАГОЛОШУЄТЬСЯ, що домашні завдання повинні бути посильними для самостійного виконання учнями.

• НЕ ЗАДАЮТЬСЯ домашні завдання на вихідні, святкові та канікулярні дні (канікули).

• ЛІМІТОВАНО ОБСЯГ домашніх завдань, за витратами часу на їх виконання: - У 2 КЛАСІ витрати часу на виконання домашніх завдань не повинні перевищувати 45 хвилин.

 

Шановні батьки та гості сайту, давайте обговоримо питання про виконання домашніх завдань учнями на ФОРУМІ: поділимося проблемами та секретами успішного виконання домашніх робіт.

Хто бажає більш детально ознайомитись з даними документами, перейдіть за посиланнями:

http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6026-

http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6119-

 

 

Категория: Мои статьи | Добавил: angellf74 (05.12.2016)
Просмотров: 505 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 janetalnova • 00:12, 14.12.2016
Думаю, дуже правильно, що тепер не будуть оцінювати з якою швидкістю дитина бігає. Звісно, задля кращої оцінки ми завжди намагалися швидше, вище, сильніше... Але мені 3 роки підряд у молодшій школі не давали грамоту за відмінне навчання, бо все псувала одна єдина 4-ка у табелі по фізрі...((
avatar
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz